Informacja o wyjściu do Muzeum Emigracji w Gdyni

10 maja odwiedziliśmy Muzeum Emigracji w Gdyni. Grupa liczyła około 20 osób, jak się okazało  kilka osób było tam pierwszy raz. Ale nawet te osoby, które już wcześniej odwiedziły to muzeum mogły zobaczyć nowe aranżacje, tym razem nowością była wystawa  pt. "Rodzina Sikorów, historia jednej podróży". Przewodnik Pan Szymon Jocek poprowadził nas przez losy hipotetycznej rodziny Sikorów, która była zmuszona wyemigrować na początku XX wieku do USA.

Oprócz tego poznaliśmy losy polskich statków pasażerskich,które woziły emigrantów, mogliśmy nawet dotknąć makietę takiego statku, największą w Europie a może i na świecie.

Emigracja to nie tylko lata międzywojenne XX wieku, ale też czasy komunizmu, kiedy wiele osób uciekało za granicę. I tak doszliśmy do lat 70, gdzie nastąpiło największe ożywienie grupy, a stojący tam fiat126p przywołał wspomnienia.

Wielkie podziękowania dla Muzeum i Pana Jacka, dzięki którym mogliśmy cofnąć się w czasie i zobaczyć Gdynię i Świat sprzed kilkudziesięciu lat.

A że nam mało historii to 30 maja wybieramy się do Malborka na Zamek spotkać Wielkiego Mistrza Zakonnego. Jeszcze są miejsca, więc osoby chętne prosimy o kontakt.

tel: (58) 620-22-91

Wyjazd do Kościerzyny Koła Gdynia

28 kwietnia wybraliśmy się zwartą grupą do Kościerzyny. Dowiozła nas tam nowoczesna Pomorska Kolej Metropolitalna, ale że nie samymi nowościami człowiek żyje, pierwsze kroki po przyjeździe skierowaliśmy do Muzeum Kolejnictwa. A tam to co tygrysy lubią najbardziej: parowozy, wagony itp. Jednak największym zainteresowaniem cieszyła się przejażdżka drezyną i mini kolejką.

Następnie zwiedziliśmy Muzeum Ziemi Kościerskiej i udaliśmy się na obiad. Podobno schabowy na pół talerza spełnił oczekiwania kulinarne każdego.

Była to nasza pierwsza wycieczka jednodniowa w tym roku, mamy plany na następne, nie będę zdradzać szczegółów, ale osoby chętne na taki wypad prosimy o kontakt z biurem. tel.: 620-22-91

Szkolenie komputerowe

W lutym i marcu w siedzibie PZN Koła w Gdyni odbywały się szkolenia komputerowe prowadzone przez  Panią Ewelinę, która w sposób przyjazny i dostosowany do wiedzy oraz indywidualnych możliwości kursantów przekazywała im wiedzę dotycząca obsługi komputera, a także telefonu.

Szkolenie odbywało się 2 razy w tygodniu w grupach 5 osobowych. W ciągu dwóch miesięcy udało się przeszkolić 5 grup, ale to jeszcze nie koniec naszej zabawy z komputerem i zapraszamy nadal  osoby chętne do poszerzenia wiedzy informatycznej.

Aby się zapisać prosimy o kontakt telefoniczny 58 620-22-91

Informacja o kręglach

Osoby chętne do spróbowania swoich sił w kręglach lub podniesieniu umiejętności w tej dyscyplinie, a przede wszystkim do dobrej zabawy zapraszamy do wspólnego wyjścia raz w miesiącu na kręgle do U7 w Gdyni. Mamy zarezerwowane 3 tory kręglarskie, w sumie może uczestniczyć do 15 osób. Wychodzimy w każdy, ostatni wtorek miesiąca, w godzinach 10-12. Miejsce zbiórki Centrum U7 w Gdyni przy Wzg. Św. Maksymiliana. Zapisy pod numerem tel: (0-58) 620-22-91

Wyjście na kręgle

W dniu 19 października wybraliśmy się  w grupie 15 osobowej do kręgielni U7 aby trochę rozruszać się i spróbować sił w rzucaniu kulami do kręgli. Kule ciężkie, rzutów dużo, więc trochę kalorii spaliliśmy. Rywalizacja była fair, atmosfera i zabawa przednia. Był to nasz drugi wypad do kręgielni, ale widząc po efektach co niektórych zawodników śmiało można stwierdzić, że musieli trenować częściej, bez naszej wiedzy :) Wyników nie powstydziliby się najlepsi gracze w tej dyscyplinie.

Jak wiadomo, nie tylko kręglami człowiek żyje, więc w najbliższym czasie wybieramy się również na basen. Karnety już są w drodze.