WYCIECZKA "SPOJRZEĆ NA GDAŃSK ZMYSŁAMI"

Dnia 8 czerwca 2022r. osiemnastoosobowa grupa z Koła PZN w Starogardzie Gdańskim udała się na wycieczce do Gdańska. Na miejscu czekała na nas pani przewodnik, która zaprowadziła grupę do żeglugi i o godzinie 10.00 popłynęliśmy statkiem na Westerplatte i z powrotem. W czasie rejsu dowiedzieliśmy się o przemyśle stoczniowym i nabrzeżach portowych. Po tej miłej atrakcji udaliśmy się na kawę i lody. Później Pani Jola pokazała nam zakątki Starego Miasta, poznaliśmy jego historię i wiele ciekawych legend. Spacerem doszliśmy do Gdańskiej Galerii Zmysłów, w której panowała całkowita ciemność. Tam zostaliśmy podzieleni na trzy grupy i każda ze swoim opiekunem musiała poradzić sobie z napotkanymi przeszkodami. Po pobycie w muzeum udaliśmy się na obiad, po którym pani przewodnik odprowadziła nas na przystanek autobusowy. Pełni wrażeń i bardzo zadowoleni z wyjazdu w godzinach popołudniowych wróciliśmy do Starogardu Gdańskiego. Mimo, że często bywamy w Gdańsku załatwiając różne sprawy to rzadko mamy czas na jego zwiedzanie. Dopiero dzięki zorganizowanej wycieczce poznajemy uroki tego miasta.

Wyjazd ten dofinansowany był ze środków Gminy Miejskiej w Starogardzie Gdańskim w ramach konkursu Pozytywne wsparcie, za które bardzo dziękujemy.